OT - Krasne Vanoce

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 29 13:13:47 CET 2018

Koukám , že tam v té 286 chybí paměť RAM. Je tam jen v DIL , ale určitě by
šla doplnit i ta  do slotu, pak by fungoval například Retaliátor.
..
Kdybyste chtěl, tak 1MB a 256kB moduly tu mám, Myslím, že se jim říkalo
SIP. Byly ještě ve verzi s drátovými PINy.
,Rád vám ty 4 kousky pošlu.... pak už na tom ledacos půjde spustit.
Minimálně W 3.0

A spousty starého HW počínaje XT tu mám také. Vše vyzkoušené, funkční -
286 desky by se našly taky včetně koprocesoru, to samé 386 SX, DX   s
koprocesorem a 8MB RAM.
Začínal jsem na tomto železe a mám k tomu nostalgický vztah, takže to
skladuju :-)

Jinak když jsou ty svátky, narazil jsem na krásné video, možná už to znáte,
ale mě zaujala právě tahle skladba, neboť tam má sólo dialup modem:
https://www.youtube.com/watch?v=ph5OW9p-GHM

Ale je i vánoční skladba ve vánočním stylu, aby to trochu zapadlo do těch
svátků:
https://www.youtube.com/watch?v=B87zdfOIPOc

so 29. 12. 2018 v 11:25 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>