OT - Krasne Vanoce

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Sobota Prosinec 29 12:52:39 CET 2018

Vidíš, tak to už si ani nevzpomínám, koukám ale, že to všechno vypadá „tak nějak“ stejně. Ono tedy nešlo moc co vylepšovat na těch televizích s rozlišením kalkulačky ;-)

Ještě si ale pamatuji na manažer (možná to byl právě ten DOSMAN), který se mi moc líbil v jeho zobrazování souborů – šlo nadefinovat, že např. soubory s příponou EXE, COM, BAT byly barevně odlišeny od třeba TXT, INF, nebo PAS, DLL apod…a zbytek byl normální barvou – to vím, že mělo svůj úspěch v té době.

RK

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Saturday, December 29, 2018 12:22 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT - Krasne Vanoce

Já jsem používal DOS Manažer (DOSMAN). Byl jsem také dealer té firmy (GEMA Soft) a prodával jsem jich opravdu spousty. To byl daleko lepší správce souborů než M602.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem