Re: OT: Degradace jazyka českého

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 12:11:04 CET 2018

Odpověď dole...

Dne 28.12.2018 v 17:35 Jan Kuba napsal(a):
> No on na to, že prý dřív brali vodu z obecního vodovodu a tak to
> nešplouchalo. Teď že mají vrt, a že asi je tvrdší voda a že to šplouchá
> hlasitěji.
>
> Povídám – děláte si srandu? A on s naprosto vážnou tváří že ne. Tak jsem
> mu řekl, že to je pitomost co mi vykládáa on mě vyhodil.Stěžoval si pak
> na mě ve firmě šéfovi, že prý jsem jeho myšlenkou pohrdal a že si
> nevážím zákazníků.
>
> Minulý týden mu jiný instalatér  z naší firmy jel montovat průtokový
> změkčovač vody .

> [...]

Přesně tak to má být, správné je rozpoznat, že mluvíš s blbcem a na
blbej požadavek je potřeba mu prodat předraženou blbost.
Možná stačilo jen snížit tlak na čerpadle které tahá vodu z vrtu, ale to
by se těžko prodalo za 16000, takže snížit tlak/průtok pomocí udělátoru
s nápisem PRO za těžké peníze je mnohem správnější řešení.