Re: OT: Degradace jazyka českého

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Prosinec 28 20:01:55 CET 2018

Možná jste si toho doposud ještě nevšiml, ale je to normální. Prostě
polovina národa jsou lopaty, Je jedno, zda to jsou učitelé, dělníci či
ředitelé nebo lékaři. Jejich pohled na svět je prostě značně zúžen. Jsou
mezi nimi ale i takoví, kteří jsou sice znalci ve svém i jiném oboru, ale
za to jim to ukrojí schopnost reálně vnímat svět kolem sebe.
Na druhou stranu, mnoho jich se velmi slušně uživí a ještě podporují
ekonomiku. Mě také jeden ing. elektro vykládal, že přeci jak může
alternátor v autě zvyšovat spotřebu paliva, když se přece točí úplně zlehka
a on to ví, protože si s ním zatočil. No ale zase uměl zajít za šéfem a
vyhádat si navýšení platu, takže já po 10 letech ani zdaleka neberu tolik,
co on tenkrát. Takže si říkám, že jsem asi taky lopata.
Karel