Programovani Orange-Pi

Pátek Prosinec 28 15:54:39 CET 2018

Gui nejak jde, jestli myslime oba XFCE, neslo to ale nejak nainstalovat
pres armbian-config ale nasel jsem postup:  apt-get -y install xorg
lightdm xfce4 tango-icon-theme gnome-icon-theme
Ale s prohlizecem je potiz, start vzdycky skonci chybou, jediny ktery
funguje je NetSurf a to je neco strasnyho, zobrazuje silenej gulas...
Zkousel jsem FF, Chrome a nic. ani apt-get update nebo upgrade nedopadne
bez chyb.
Asi to zkusim na ciste instalaci znovu...