Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 27 20:42:16 CET 2018

Mě to uchycení toho stolku u Enderu přijde vtipně řešené a z vlastní
zkušenosti poměrně tuhé.
Původně jsem přemýšlel o doplnění nějakých pojezdů na stranách, ale není to
třeba. Drží to jak přibité.
Je samozřejmě třeba pomocí excentrů nastavit správnou sílu těch koleček do
kolejniček - to z výroby nebylo a byla tam malá vůle cítit na pohyb rukou.
Za nejslabší článek Endera považuji  tu horní hrazdu nijak nekotvenou proti
pohybu dopředu a dozadu.
To určitě dodělám.
V magnetické podložce jsem si již vlastní blbostí "vyrobil brázdu"  když
jsem viděl s jakou přesností je "vyjetá"
skoro bych se nebál místo extruderu dát nějakou malinkou vysokotáčkovou
frézu a dělat spoje systémem dělicích čar.

Ta podložka je dobrá vychytávka, dá se vyměnit ještě když je vše horké,
sundat výtisk, nalepit podložku z5 a tisknout další věc.
Uvažuji ještě o jedné - na střídání.
 Jak bych to dělal se sklem? Je třeba to řádně očistit, to se mnohem lépe
dělá mimo tiskárnu.

Jinak se mi dnes ráno stalo, že se materiál vůbec nechtěl na podložku
chytit. Dělalo to nitě okolo ale nic nedrželo.
Celý problém byl v tom, že jsem na to makal rukama - zamastil.
Po umytí v jaru to zase drží super!

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 27. 12. 2018 v 13:15 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>