(Fwd) Re: TL-WR1043ND

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 27 12:29:07 CET 2018

Jinak dosah WIFI nezáleží jak se většina lidí  domnívá jen na výkonu (
vyzářeném ) přístupového bodu.
Co je platné, když to AP smaží co to dá ale neslyší z5 klienta? Neboli AP
typu "Long range" je jen takový marketingový tah. A bude fungovat jen s
podobným zařízením.
 Samozřejmě, že diverzita a další featury ( např MIMO)  za jistých
okolností vylepšují kvalitu spojení,
ale tomu, aby datové spojení fungovalo je třeba obousměrné spojení -
většinou vázne ten směr  od klienta na AP, neboť se používají různé
tablety, mobily s neúčinnými anténami.. a malým vyzářeným výkonem.
A to nemluvím o dalším vlivu šumového pozadí  daného okolními AP, které
samozřejmě citlivost vlastního AP a klienta  podstatně snižují ( a tím i
dosah )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>