Arduino IDE prirucka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 26 22:47:07 CET 2018

On Wed, 26 Dec 2018, Petr Simek wrote:

> Tak to vypada blbe. Zrejme pujde soucasne programovat dve arduina
> pokud se na to otevrou dve separatni IDE ale to nastaveni desky,portu,
> procesoru,programatoru se bude muset vzdy udelat ruco.

> Jedine si udelat nejaky bat spoustec, napred si pro jednotlive desky
> ulozit preferences.txt a ty pak pred startem IDE pro danou desku
> prepsat. Ach jo.

Tak pres bat soubory to funguje. Udelal jsem si kopie preferences.txt
pro jednotlive funkcni kombinace deska/procesor/port/programator
a pro kazdy adresar s ino souborem jeden bat soubor ktery prepise
spravnou kopii preferences soubor preferences.txt a spusti arduino
z radky s odkazen na dany ino soubor.

Staci tedy jedna verze arduino IDE , kazda se nastartuje se spravnym
nastavenim pro desku a s prislusnym ino souborem. Spusteni kompilace
a nahrani v jednom i druhem okne arduino IDE spravne funguje.

Akorat to musim spoustet z filemanageru klikanim na jednotlive bat
soubory.