ZENIT v elektronike 2019

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 26 18:46:09 CET 2018

Zdravim,

potreboval by som nakupit este nejaky material na sutaz, konkretne rad
rezistorov E6 (idealne E12), po 500ks na hodnotu, typova rada napr.
M0.6W-100R a kondenzatorov E3 (idealne E6), podobne typova rada napr.
CC-10N.

Bezna cena na webe bez prihlasenia je 1 cent za kus. Ked sa prihlasim do
obchodu ako ja, ponukne mi to krasnych 2.5 centu za kus.

Chcel by som sa spytat ci nema niekto dobre ceny na firmu a nebol by
ochotny nam tie suciastky nakupit. Spolu je to nieco medzi 500 az 1000
E, Plati sa to zo sukromnych zdrojov, takze cena je dolezita.

Ked tak pripadne sukromne. Dakujem.

b.