Arduino IDE prirucka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 26 16:27:59 CET 2018

Já mám teď po těch pokusech s STM32 v PC dvě Arduina - jedno verze 1.6.5..
se kterou jsem do teď programoval
a stále programuju Ardunina s ATMEGA a pak mám verzi 1.8.7. pro ten STM32
procesor.
Přesně ze stejného důvodu, abych nemusel přehazovat.  Je to takové divné
řešení, ale funkční.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW