trochu teoretickej rady, ak si najdete cas ....

Juro mail na onicom.sk
Středa Prosinec 26 13:49:12 CET 2018

Pekný deň prajem

Ako to zakresliť do grafu a textu, aby to bolo zrozumiteľné ?

dal  som  jednému  programátorovi  - skúsiť naprogramovať časť
plašiča - generátora na kuny. Len ako mu vysvetliť, ak to nevie pochopiť ?

Vie mi to niekto lepšie popísať a zakresliť ?

Požiadavky: Musí sa dať nastaviť kmitočtový rozsah od-do kmitania oscilátora a to ( napr. od 21-23KHz )
a možnosť nastaviť aj sinus, amplitúdu signálu. Využiteľný frekvenčný nastaviteľný rozsah bude od 15kHz do 40kHz.
Ale potrebujem aj nastavovanie prelaďovania frekvenčného pásma to jesť aby bolo možné nastaviť napr. prelaďovanie v kmitočtovom
pásme napr. od 20kHz-30kHz (nastaviteľná) a nosná by sa prelaďovala. T.j. amplitúda v určenom nastaviteľnom čase
( 0,1s do 3s ) prešla od začiatku až po koniec v danom pásme.
Aby ten sinus signál kmital v danom pásme 20kHz-30kHz (nastaviteľná) hore-dole nastaviteľnom čase ( 0,1s do 5s )
Aby sa to preladoval v kmitočte ako chcem a za určitý mnou nastavený čas.

Chcem  docieliť,  aby  to  menilo  kmitočet  v  mnou nastavenom čase a
frekvenčnom pásme, aby si kuna nezvykla na jeden kmitočet.

ale  není  srozumitelné nastavení času amplitudy s časem 0.1 až 5 sek.
???

A všetko pekné v novom roku... Nech sa darí...