Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 26 12:29:50 CET 2018

vymenil bych plast/filament a smrdet nebude. me taky nesmrdi, takze to
jde :-). material i tiskarnu mam od PZ.
jedine kdy je plast trochu citit je, kdyz mam spinavou hlavu a neco tam
pecu x hodin. ale i tak to vetsina lidi z okoli nevnima.
jednu tiskarnu mam doma a druhou v open space kanclu a to by me kolegove
hnali.
https://www.clexpert.cz/3dtisk/plast/ .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.