OT - Krasne Vanoce

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 24 21:43:17 CET 2018

Ahoj vsem, no ja nevim co presne spada do kategorie gadget, ale ja jsem
si jeste skoro do 16h krasne bastlil a ubastlil jsem si gsm
termostatomanager na lod (jeden kanal topici a druhej chladici)- ted se
budu nunat jeste s kreslenim a tistenim krabicky.

http://www.cncnet.info/galery/bastleni/gsm_termostat/20181224_162131.jpg

jeste me pak bude jeste cekat nejak dopsat web, ale uz to aspon neco loguje:
http://www.cncnet.info/galery/bastleni/gsm_termostat/web.jpg

jo a najezil jsem si vlastne toho notebooka HP Zbook 15 G1 i s dockem,
kterej ted jeste po instalaci SSD je neskutecna raketa...hlavne je pro
mne super tim, ze ma druhou grafiku, ktera spolehlive akceleruje v
CADech na coz byl minulej NB naprosto marnej.

Takze za mne dobry... ;-)

RV