Re: Přizpůsobení vedení k anténě

Neděle Prosinec 23 19:05:14 CET 2018

Tady bych doplnil, ze na vypocet impedance ma celkem hezky kalkulator
zabudovany Kicad. Asi jich bude i dost online. Ja se snazim u takovych
aplikaci dodrzet impedanci a udelat spoj co nejkratsi, predpokladam, ze
tim omezim negativni projevy odchylek. Zalezi na materialu, jestli je
naproti zemni plocha a jak daleko, sirce spoje a o dost mene pak mezere
vedle spoje.
Ale treba WiFi antena, co jsem udelal na DPS se asi docela povedla,
dosah to ma dost slusny ve srovnani s jinymi zarizenimi.
Ty huste prokovy lemujici signal jsou asi fajn, ale asi nejsou uplne
nezbytne kdyz studuju ruzna WiFi atp. zarizeni a jejich DPS.