cim zafixovat "molitan"

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 22 17:30:45 CET 2018

Já jsem si kdysi dávno vyráběl odhlučněnou bednu, do které jsem lepil tlustý molitan. Lepil jsem to nějakým lepidlem 3M ve spreji. Nastříkal a nalepil, nic složitého. Co to bylo, to už nevím.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of cizek.milan na seznam.cz
Sent: Saturday, December 22, 2018 11:57 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: cim zafixovat "molitan"

Ahoj,
poridil jsem si nejake kufry na naradi s vyplni pripominajici penu/molitan.
Po vyrezani sekci bych rad necim zafixoval, aby se dále narezane ctverecky netrhaly.
https://www.conrad.cz/plastovy-kufr-s-penovou-vyplni-280-x-250-x-100-mm-modra.k814234

Cim by to bylo vhodne?
Nejaky lak na vlasy třeba? Me napadlo naredit vodou trochu herkulesu, ten je po uschnuti pruzracny a stetcem to natrit.
Sprej by byl ale lepsi, nicmene doma nic moc nemam.

M.