O Tesle Piestany

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 23:15:38 CET 2018

Pre ostatnych posielam tiez:
https://docplayer.cz/2883259-Jan-matys-vzpominky-z-let-1959-2004-0-jan-matys-hrst-vzpominek.html
S tou 8255 mi moj niekdajsi znamy rozpraval, ze jej  nefunkcnost bola dana
tym, ze tí, co na nu robili masky do nich nechtiac vyrobili niekolko
tranzistorov navyse a samozrejme to potom neslo. On na tieto obvody robil
tester a bol obvinovany z toho ze zly je ten tester (ako inak..) Ale ked do
testera dali kusy kupene v kanade tak tie sli. O niekolko tyzdnov sa naozaj
tie "navyse" tranzistory nasli.
O Langosovi mi osoba blizka (predsedkyna podnikoveho vyboru ROH) rozpravala
taku zaujimavost ze ho museli z Tesly vyhodit. Vraj pokazil nejaky stroj.
Za neschopnost sa vtedy sice normalne nevyhadzovalo, ale boli si treba
aspon trochu nasypat popol na hlavu. To sa vraj nestalo a tak ho komisia
musela odporucit k rozviazaniu prac pomeru. Je dost mozne, ze prave vtedy
presiel o poschodie vyssie do SAV :-)

št 20. 12. 2018 o 22:41 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):