O Tesle Piestany

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 20:59:24 CET 2018

A podobne to robili aj Bulhari.
Na rozdiel od nasich klonov 8080 a nemeckych Z80, oni robili 6800 a
podobne; z nich potom aj vyrabali pocitace, napriklad aj kopiu Apple
II, v zavode v mestecku Pravetz.
CM601 bol 6800
CM602 bol 6820
CM603 bol 6850
CM604 bol 6852
CM606 bol 6840
CM630 bol 6502
U nas tieto 68xx a 65xx derivaty neboli velmi rozsirene. Zhodou
okolnosti sa niekolko kusov tychto obvodov u mna doma nachadza.

J.
št 20. 12. 2018 o 20:50 Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk> napísal(a):