O Tesle Piestany

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 19 20:16:17 CET 2018

tombola je davno out. Teraz sa to vola "komunitna kniznica" a na jej
zalozenie a prevadzku si zoberes projektik z EU. Urobime par
workshopikov, podporenych webkou a par rozhovormi do radia. Ja idem
vlastne tej knihe, tomu objektu, dat novy zivot. To je este aj
ekologicke. Ked sa nepovie, ze sa pre nu muselo ist na tri krat autom,
potom isla letecky do zenevy, potom zase letecky naspat a teraz zase do
krcmy tak to urcite dostaneme.
b.