Re: OT: bezpečnostní upozornění - účet byl napaden

Středa Prosinec 19 11:11:34 CET 2018

Asi máte pravdu, jen to je s ohledem na počet takových přicházejících mailů docela
zdlouhavé. Při kontaktování správce je taky vhodné poslat i důkaz a v něm by se
měla adresa příjemce anonymizovat, takže další operace.

No, pro 7 takových mailů (přišly v poslední asi půlhodině) jsem to udělal, ale jak
to nakonec dopadne - jestli se tím vůbec někdo bude zabývat, tak nějakej chudák
bude mít na Vánoce vypnutej internet, ale tak jako tak světový mír tím nezajistím a
mě to stálo čas :-( (2x Rusko, 2x Tunis, Řecko, Hong Kong, USA, z toho přímo v ripe
byli jen 3, ostatní jsem dohledával v afrinic, apnic a arin a jeden z těch
tuniských tam ani neměl vyplněný mail)

D.O.