HDMI kabel na DVI monitor

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 19 07:03:40 CET 2018

Zdravim,

jo, jde to.
Akorat bych podobne kabely netahal z ciny a i u nasich obchodniku bych nesahal po nejlevnejsich variantach.

Taky jsem (i kdyz 'jenom' HDMI) kupoval ten nejlevnejsi ... az koukam jak blazen, ze na eizu se casem objevily 'duchy'.
Nejdriv jsem si myslel, ze odchazi graficka karta v notasu (uz ma svoje roky).
Ale pak jsem nahodou diagnostikoval zdroj problemu: kdyz jsem reklamoval u kabelovky, ze mi nejede (pouzival jsem stejny kabel mezi TV a jejich krabickou).
Technik mi dalkove rikal, ze to je HDMI kabel, protoze diagnostika samotneho zarizeni nevykazuje zadny problem, ale ze tam nevidi pripojeny zadne TV.

A fakt: vymenou levneho (cca 100,-) a tenkeho kabelu za neco lepsiho (i na pohled, i na omak) veskere problemy prestaly.

Takze stare pravidlo provereno praxi: nejsem tak bohaty, abych kupoval levne veci.

 :)

  Sam