STM32F3 ADC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 18 20:34:46 CET 2018

> nejake vysvetleni?

Tipujem, ze kolizia s pristupmi do FLASH na D-zbernici (z toho disasm by sa
dalo mozno mudrovat viac, ale stale je to len mudrovanie; ak chcete cistu
a nespornu pravdu, v ST radi nastartuju simulator, ak sa Vas odber zacne
ratat na vagony).

Ta CCM RAM v 'F3 je pripojena cez maticu zbernic, tj. inak nez je to v 'F4.
A aj jej pouzitie a efekt je tym padom iny; predovsetkym je urcena na to,
aby z toho bezal rychly kus programu namiesto z FLASH (ktora v 'F3 nema
jumpcache a data cache, aka ART, ako to ma 'F4).

JW