Emulátor proměnného odporu

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Prosinec 18 15:21:10 CET 2018

Nevím kolik potřebujete kroků pro nastavení. Nestačilo by jedno nebo dvě
relé a dat do série (paralerně) s termistorem odpory a pomocí relátek jen
sepnou nebo rezepnou přídavný odpor. 2 relé = provoz a dva extrémní stavy
(zima a teplo).

JL