Re: Re: Re: Re: Emulátor proměnného odporu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 18 12:28:53 CET 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 18. 12. 2018 10:14:54
Předmět: Re: Re: Re: Re: Emulátor proměnného odporu
On Tue, 18 Dec 2018, Jirka Mww wrote:

>No jo to je vlastne taky ekvitermni. I kdyz v tom panelaku taky nekde
>mohla byt vnitrni reference ktera to pomuze stabilizovat. Nebyvalo
>to uz tehdy delene na vic okruhu aby se kompenzovala jizni/severni
>strana ? Tam by to bez vnitrnich referenci neslo.

Proč?
Ekvitermní porovnává teplotu venku s teplotou zpátečky.
Tím pádem, pokud mám radiátor zavřený, tak se nezahrnuje do měření. A pro případ, že mám zavřené všechny, tak mám blízko kotle něco, čemu říkám zkratovačka. Má uprostřed něco, co považuji za tlakový ventil s regulací toho tlaku, kdy otevře. Takže když jsou zavřené všechny radiátory, otevře se tenhle zkrat a teplá voda z výstupu se dostane na zpátečku, takže si regulace řekne že je čas se vypnout a je to.