RE: Re: Re: Emulátor proměnného odporu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 18 08:39:50 CET 2018

Ekvitermní regulace.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Tuesday, December 18, 2018 8:13 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: Re: Emulátor proměnného odporu

A jak se jmenuje regulace teploty topné vody jen podle vnější teploty , bez ohledu na teploty v místnostech ?
Takto fungovalo topení, když jsem ještě bydlel v paneláku.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 18. 12. 2018 v 7:11 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz<mailto:psimek na jcu.cz>> napsal:
On Mon, 17 Dec 2018, Jirka Mww wrote:

> Ja tedy nejsem super odbornik na regulaci topeni,
> ale myslim si ze ekvitermni a zonova regulace kombinovat jde.
> Ekvitermni regulace nastavi teplotu topne vody podle vnejsi teploty
> a zonova pusti tu teplou vodu jen tam, kam je potreba,
> Pokud  nemam pravdu, poucte mne prosim.

Ekvitermni regulace je kdyz se meri teplota venku a v jedne referencni
mistnosti a nereguluji se jednotlive radiatory.

Kdyz se meri teplota vsude a reguluje se vsude to uz pak jaksi neni
ekvitermni regulace ale zonova.