Re: Emulátor proměnného odporu

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Prosinec 18 08:25:26 CET 2018

No ja mam vecsinou term.hlavice mechanicke a zo 4 digitalne (lidl a
ine), na chodbe dole mam stale otvoreny ventil a hore nad tym (ide tam
teplo z dola) mam termostaticky. + v kupelni rebrik stale otvoreny (koli
obehu vody z kotla). Ekv.regulator mam v kuchyni ale vplyv jeho
teplotneho cidla mam deaktivovany, kotol sa riadi len podla vonkajsej
teploty a podla teploty navratovej vody.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.