OLED displeje a vubec displeje

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 17 20:20:05 CET 2018

No ty lepsi opravdu umi prekreslovat jen casti, ale nevim jestli to ma
smysl resit...mozna ano.
Jinak ten displej je fakt krasne citelnej...to fakt nema chybu...asi ho
tam preci jen dam.

RV

Nevim co myslite, ale takove ty mapy apod to je jen kryci folie...ja
jsem ji strhnul a zase ji tam vratil a uz se tam stihnul nachytat brajgl
a vzduchove bubliny.