OLED displeje a vubec displeje

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 17 16:21:10 CET 2018

Ja nepotrebuji aby to aktivne svitilo...nad palubkou bude svetlo...takze z
tohodle pohledu je mi to uplne jedno...nicmene u tech LCDcek ma strach z
tech mrazu, ze se bude menit kontrast.

Jinak bych rad kdyby to opravu bylo neco rozmerove kolem tech 4" a vic...i
to rozliseni toho einku 400x300 je tak akorat ....jen tak mimochodem jen
takove zkusebni vykresleni jak ten eink cvici pri prekreselni:
http://www.cncnet.info/galery/ESP/eink/20171031_154529.mp4

RV