Re: Emulátor proměnného odporu

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 16:02:57 CET 2018

Ja slabo znaly analogariny by som pouzil prasacky sposob, krokac (servo)
+ potenciometer :)

K moznosti vyhrevneho odporu... Tam asi nepojde na dialku znizit teplotu
(akoze vonkajsiu) aby viac kuril, jedine ze tam pichnete do tej
polystyrenovej krabicky aj nejaky peltier na chladenie alebo chladnicku :)

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.