OLED displeje a vubec displeje

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 17 15:36:24 CET 2018

Zdravim,

jelikoz uderily dlouhe zimni vecery a leto se bude ptat...atd.....

Chystam se udelat si konecne management cele lodi (krome zivotne dulezitych
veci - ty jsou naprosto nezavisle) na ESP32 s tim, ze jeden modul bude
delat AP (bude mit na sobe displej a GSM modul). Ostatni ESP budou jako
clienti a budou periodicky posilat data na AP kde pobezi web...respektive
mozna to bude obracene ...nemam zatim vyzkouseno jak se to chova pri
soubezne komunikaci z vice klientu. Zatim mi to tady takhle v rezimu jeden
AP a jeden klient chodi bezchybne.

Nicmene stale jsem se nerozhodl jaky pouziju displej...byl jsem rozhodnuty
pro 4.2" (400x300pxl) e-ink...budou tam jen pomalu se menici zalezitosti -
stavy nadrzi, energeticka bilance, ruzna cidla teplot atd. - nicmene jsem
si blbec koupil ten dvoubarevnej takze tam to bliknuti je pri prekresleni
je dvakrat a navic tyhle levnejsi kousky jsou pomerne pomale...asi bych to
tedy prezil, ale vyvoj postupuje a tak me zajima zda jste nekdo nenarazil
nebo nepouzivate neco zajimaveho.

Primarne potrebuji, aby to nezralo - uz ted je to ustupek kvuli spotrebe
ESP32....bylo to relativne viditelne na Slunci...do kormidelny muze prazit
slunce. Dalsi vec je, ze by to melo chodit aspon v rozmezi -5...40stC.
Rozhrani I2C nebo SPI. A potrebuji neco podobneho rozmerove a rozlisenim
jako je ten e-ink...musim na to videt - nemuze to byt 1" blecha.

Koukal jsem treba na tohle...
https://www.ebay.com/itm/2-42-inch-White-OLED-Display-SSD1309-128x64-SPI-Serial-Port-Module-For-Arduino/311997461565?hash=item48a47f743d:g:8uEAAOSwKb1bTcQT:rk:18:pf:0

jen netusim jak to je s zivotnosti, spotrebou a zda se bezne delaji treba
vetsi kousky za rozumne prachy

RV