O Tesle Piestany

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Neděle Prosinec 16 18:58:17 CET 2018

zdravim,

na FEL se muzete urcite stavit i sam, splynete s davem..  akorat mam
vzdycky pocit, ze je tu k videni jen mensi cast toho skutecne
zajimaveho..  nejde tady dost dobre zorganizovat navsteva kazdeho
kutlochu, lidi nemaj cas, nechce se jim uklizet apod :-)

a co se tyce tech stezku na studenty, zas tak hrozne to neni.. minimalne
tady (katedra mereni, studenti oboru KyR), kdyz zrovna maji cas, tak
dokazi zajimave veci..   samozrejme je propastny rozdil mezi clovekem co
od mala bastli, ale i chytry "gymplak" co v zivote nedrzel pajecku v
ruce se typicky velmi rychle potrebne nauci, pokud ma zajem...

v.p.