klestovy dmm k vanocum do cca 4000kc ? doporuceni / zkusennosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 16 16:12:15 CET 2018

 16.12.2018, 15:54:22

 Do firmy jsem nakoupil tohle:
https://www.hotair.cz/detail/merici-pristroje/multimetry/klestovy-multimetr-uni-t-ut-210e-trms.html
Sice to neumi merit teplotu (nepotrebujeme), ale ma to
spodni proudovej rozsah 2A st i ss !! , coz vyuzivame hodne
casto. Delal jsem i jakesi porovnani pri mereni napeti-
obdelnik 50Hz, 300V a udaj byl v dobre shode s ostatnimi
duveryhodnymi merici (a teoretickou hodnotou).
No a protoze neumi merit rozbehove proudy motoru, tak jako
doplnek jeste tyto prcky:
https://www.tme.eu/cz/details/appa-a1/merici-pristroje-a-klestove-sondy-acdc/appa/appa-a1/

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz