I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 16 15:43:31 CET 2018

Dobrý den,

netrapte se s tím, na světě je spousta větších záhad a docela klidně s nimi
žijeme.
Použiji obligátní  " mě to funguje " , takže není co řešit.  Už jsem
nasbíral spoustu dat okolo toho rušení,
bohužel žádná časová závislost.  Jediné co vím,  že v noci je klid. Takže
to není od veřejného osvětlení.
Není to ani od blízké sluneční elektrárny, protože když svítilo sluníčko,
nebylo to tam taky.
Je to tedy zřejmě nějaká lidská nepravidelná aktivita v okolí, směr vím,
ale je tam několik domů a taky objekt místního JZD.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW