STM32F3 ruseni SPI signalu

Sobota Prosinec 15 21:16:08 CET 2018

A ja zase myslel, ze ten MCU bezi max na 72 MHz, SPI3 pak max 18 :-D
Vazne neni mym cilem rozchodit spolehlivou aplikaci s temito dratky,
nevim, jak to nekoho mohlo napadnout, je to jen nouzovka na ladeni SW,
preci jen se komunikace mezi MCU ladi lepe v ramci jednoho MCU. Jen mne
proste prekvapilo, ze je to tak nachylne. Kdyz jsem takhle pridratoval
LAN 8720 k ESP32 tak jsem ani necekal, ze to pojede - po kratsim
propojeni zemi to fungovalo i spolehlive, na test dobry.
Nic vic, vim, ze takhle by se rychlejsi signaly propojovat nemely. Ale
na druhou stranu, vetsinou to proste funguje.
Na to, abych zjistil, ze staci nahradit sondu osciloskopu kondenzatorem
par pF, zaradit seriovy odpor atp. asi nepotrebuju ani knihu za $130.
Ale SPI IMHO neni opravdu rozhrani, ktere by melo vyzadovat takovou peci
jako DDR pameti.