STM32F3 ruseni SPI signalu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Prosinec 15 20:00:12 CET 2018

No udělá to hazardy, pokud se to neudělá všude stejně a s vhodnou kapacitou
podle délky kabelu. Bez kondů se může stát že to udělá na hraně krátký
impuls kolem rozhodovací úrovně, který nemusí způsobit jen falešné
překlopení, ale vzhledem k rychlosti té vlny i chvilkový výtuh mosfetové
struktury (ten výtuh může být i několikaměsíční když se zadaří). To řeší
buďto schmitt, nebo ty kondy, lepší je slabý RC článek. Malý R a malý C,
podle požadované hrany.

----- Původní zpráva -----
Od: Jaroslav Buchta

Teda pridavani nejakych kondenzatoru do logiky mam ve skatulce s napisem
NIKDY... Nejde o to, ze bych to potreboval rozchodit, cilove zarizeni ma v
te ceste jeste galvanicke oddeleni a tam to asi udela z hran uplne neco
jineho, jen mne to proste prekvapilo, protoze jsem u STM slave nikdy
neimplementoval a u zadne jine periferie jsem se s takovym chovanim
nesetkal. Kdyz jsem delal design slave SPI v FPGA, tak jsem na CLK tak nejak
automaticky dal filtr, protoze jsem cekal prave nejake takove problemy...