Re: OT - víkendová telefonní perlička

Sobota Prosinec 15 19:39:15 CET 2018

Nedávno jsem volal jedné bývalé kolegyni. Vzal jsem si na to mobil co máme
doma jako rezervní, aby se provětral tarif Twist. Ale nebrala to. když jsem
s ní pak mluvil, měla na mne číslo v seznamu, ale když ji volá neznámé
číslo, tak to nebere.
Jednou jsme něco kupovali, neměli to ve skladu tak jsme se domluvili, že nám
zavolají a upozornili nás, že mají skryté číslo.

Dlouho jsme měli pevnou linku, přístroj starého Bely měl ještě otočný
kotouč. Pokud jsem potřeboval volat bezplatnou infolinku, tak se ozval
robot: "Pokud jen otravujete, stiskněte jedničku, pokud nám chcete věnovat
sponzorský dar, stiskněte dvojku..." a když vyjmenoval všechny číslice,
nepřepnul na živého operátora, ale začal zase od jedničky. Takže jsem jim
musel volat z mobilu od konkurence. Měl jsem chuť stisknout u krku toho
myslitele co to takhle vymyslel a chvíli mu otloukat hlavu o zem.

Kdysi ještě před érou mobilu jsem se s kýmsi domluvil, že mi dovezou a
namontují bojler a předtím mi zavolají. Jenže ten den nějaký fitipaldi
narazil do telefonního sloupu, přetrhal dráty a náš telefon byl hluchý. Ale
když jsem volal z budky, ozýval se vyzváněcí tón a prý nešlo dokud ta
porucha bude trvat tam zapnout poruchový tón. Pak jsem byl v té prodejně
vysvětlit, proč se nedovolali, ale nevysvětlil jsem to, trvali na tom, že mi
volali a já jsem to nevzal.