STM32F3 ruseni SPI signalu

Sobota Prosinec 15 18:06:56 CET 2018

No doma mam takovej nejakej hantek osciloskop co spis pripomina
kristalovou kouli :-D Vidim signaly dle ocekavani.
Ale jak pripojim sondu 1:10 na MISO nebo CLK, tak to funguje, staci
malinka kapacita... Po snizeni rychlosti vystupu to taky bezi uz cely
den bez chyby, uvidime, co to bude delat na finalni DPS co mam v praci,
tohle je jen na testy.

Ten slave mod je stejne takovy divny u STM, clovek by rekl, ze kdyz je
SPI disabled, tak by nemel na nic reagovat ale nejak se mi zda, ze ho to
pred inicializaci zblbne, pokud do nej jdou nejaka data. Takze reset
periferie pres RCC a nova inicializace behem datoveho klidu, proto jsem
potreboval to preruseni od vzestupne hrany NCS. Taky je dobra
vychytavka, ze nelze u slave vyprazdnit Tx FIFO, zase jedine RESET
periferie. A take mne prekvapilo, ze ten soft reset nenastavi CR1,2 na
vychozi hodnoty...