OT Posta
David Obdrzalek
David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 15 16:37:20 CET 2018
On 15 Dec 2018 at 16:08, Stanislav Šmejkal wrote:
> > Neboli já jsem letos s ČP spokojený ! Nic jsem jim nedal, nic
> > neztratili, nic pozdě nedodali!
> > Doporučuji to taky zkusit !
>
> Jen pro pousmání (hořké):
>
> Byli jsme na počátku prosince na Maltě a poslali do Čech pár pohledů - s
> normální známkou za 0,59 €. Chvíli jsme řešili, jestli těch pár
> vánočních pohledů nepošleme odtud. Vyšlo by to levněji a nakonec i
> spolehlivěji. Kde udělali soudruzi z ČP chybu, když mezinárodní pošta je
> o 20 % levnější než pošta po okrese?
>
> Standa
Já jsem dnes posílal Vánoční přání do ciziny a taky mě trochu překvapilo, že známka
E stojí už 35 Kč. Ale když jsem v lépě posílal pohled z Polska, tak to stálo 6
zlotých, tak to je asi tak stejně.
Jak jsem tu před časem psal o žertíku pošty s nedoručením balíčku "z rozhodnutí
pošty", tak jsem pak na poště zjistil, že mi u dalších balíčků v jiné dny ani nedali
tu výzvu. Tak jim napsal mail a dostal jsem teď odpověď. Snad jim na 704 dostatečně
provětrali faldy, že to bude zase chvíli fungovat :-)
Šetřením provedeným na provozovně Depo Praha 704, která zajišťuje dodávání
balíkových zásilek na Vaši adresu, bylo zjištěno, že při dodání výše uvedených
zahraničních zásilek, byly porušeny technologické postupy z důvodu nepříznivé
personální situace a enormního počtu dodávaných zásilek. Zásilky byly uloženy na
ukládací poště společně s výzvami, které jsou do domovní schránky dodávány
následující pracovní den listovní doručovatelkou. Vzhledem k tomu, že vložení Výzvy
a Opakované výzvy do domovní schránky je neprokazatelné, nelze zpětně ověřit
příčinu, proč jste se o uložené zásilce nedozvěděl, případně kde došlo k prodlevě v
dodání těchto zásilek. Vedoucí směny balíkového dodání ve svém vyjádření uvedl, že s
ohledem na zvýšený zájem o služby České pošty, s. p., bylo bohužel nutné z
kapacitních důvodů přistoupit k uložení některých zásilek bez garantované doby
dodání na ukládací pošty bez pokusu o doručení. K tomuto nestandardnímu postupu bylo
přistoupeno z důvodu, aby se adresát ke své zásilce dostal co nejdříve. Vaše podání
bylo s příslušným doručovatelem projednáno a odpovědní vedoucí pracovníci Depa Praha
704 byli upozorněni na dodržování stanovených postupů k zajištění kvalitního
doručování zásilek v uvedené lokalitě. Vážený pane Obdržálku, za případné vzniklé
nepříjemnosti způsobené při dodání balíkových zásilek se Vám Česká pošta, s. p.,
velice omlouvá. Chápeme, že Vás jako zákazníka nezajímají důvody nedoručení zásilek.
Česká pošta, s. p., si je vědoma, že dodávání zásilek představuje pro zákazníky
velice citlivou oblast. Není možné zcela vyloučit situace, kdy i přes nastavené
technologické postupy je poštovní služba poskytnuta nekvalitně. Za způsobené
nepříjemnosti se Vám omlouváme.
Další informace o konferenci Hw-list