OT Posta

David Obdrzalek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 15 16:37:20 CET 2018


On 15 Dec 2018 at 16:08, Stanislav Šmejkal wrote:
> > Neboli já jsem letos s ČP spokojený !  Nic jsem jim nedal, nic 
> > neztratili, nic pozdě nedodali!
> > Doporučuji to taky zkusit !
> 
> Jen pro pousmání (hořké):
> 
> Byli jsme na počátku prosince na Maltě a poslali do Čech pár pohledů - s 
> normální známkou za 0,59 €. Chvíli jsme řešili, jestli těch pár 
> vánočních pohledů nepošleme odtud. Vyšlo by to levněji a nakonec i 
> spolehlivěji. Kde udělali soudruzi z ČP chybu, když mezinárodní pošta je 
> o 20 % levnější než pošta po okrese?
> 
> Standa

Já jsem dnes posílal Vánoční přání do ciziny a taky mě trochu překvapilo, že známka 
E stojí už 35 Kč. Ale když jsem v lépě posílal pohled z Polska, tak to stálo 6 
zlotých, tak to je asi tak stejně.

Jak jsem tu před časem psal o žertíku pošty s nedoručením balíčku "z rozhodnutí 
pošty", tak jsem pak na poště zjistil, že mi u dalších balíčků v jiné dny ani nedali 
tu výzvu. Tak jim napsal mail a dostal jsem teď odpověď. Snad jim na 704 dostatečně 
provětrali faldy, že to bude zase chvíli fungovat :-)

    Šetřením provedeným na provozovně Depo Praha 704, která zajišťuje dodávání 
    balíkových zásilek na Vaši adresu, bylo zjištěno, že při dodání výše uvedených 
    zahraničních zásilek, byly porušeny technologické postupy z důvodu nepříznivé 
    personální situace a enormního počtu dodávaných zásilek. Zásilky byly uloženy na 
    ukládací poště společně s výzvami, které jsou do domovní schránky dodávány 
    následující pracovní den listovní doručovatelkou. Vzhledem k tomu, že vložení Výzvy 
    a Opakované výzvy do domovní schránky je neprokazatelné, nelze zpětně ověřit 
    příčinu, proč jste se o uložené zásilce nedozvěděl, případně kde došlo k prodlevě v 
    dodání těchto zásilek. Vedoucí směny balíkového dodání ve svém vyjádření uvedl, že s 
    ohledem na zvýšený zájem o služby České pošty, s. p., bylo bohužel nutné z 
    kapacitních důvodů přistoupit k uložení některých zásilek bez garantované doby 
    dodání na ukládací pošty bez pokusu o doručení. K tomuto nestandardnímu postupu bylo 
    přistoupeno z důvodu, aby se adresát ke své zásilce dostal co nejdříve. Vaše podání 
    bylo s příslušným doručovatelem projednáno a odpovědní vedoucí pracovníci Depa Praha 
    704 byli upozorněni na dodržování stanovených postupů k zajištění kvalitního 
    doručování zásilek v uvedené lokalitě. Vážený pane Obdržálku, za případné vzniklé 
    nepříjemnosti způsobené při dodání balíkových zásilek se Vám Česká pošta, s. p., 
    velice omlouvá. Chápeme, že Vás jako zákazníka nezajímají důvody nedoručení zásilek. 
    Česká pošta, s. p., si je vědoma, že dodávání zásilek představuje pro zákazníky 
    velice citlivou oblast. Není možné zcela vyloučit situace, kdy i přes nastavené 
    technologické postupy je poštovní služba poskytnuta nekvalitně. Za způsobené 
    nepříjemnosti se Vám omlouváme.



Další informace o konferenci Hw-list