Re: OT - víkendová telefonní perlička

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 15 15:39:48 CET 2018


no
so 15. 12. 2018 v 14:48 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
napsal:

>  Chápu, že 50 telefonů za hodinu je dost. Ale to číslo je relativní. Pro
> někoho je dost i daleko menší číslo za den. Včetně různých situací, kdy
> zrovna zavolá.
>

Jo, ale to s tím úplně nesouvisí - jde o to, že v mém případě bude klid.
Kdyby ti lidé numero měli tak  že se něco podělalo poznám podle toho, že
stále zvoní mobil. Oni mají zpětnou linku na operátora, ale nechtějí, nemaj
rádi plechovou hubu, čekání atd.
Proto každý chce kontakt osobní -   a to je  to co  já nechci.., stejně tak
jako další soukromé numero atd...

>
>
> Píšeš, že od toho je služba CLIR. Ale kdo to stanovil? Stanovil to vůbec
> někdo? Jak to, že lidé o tom nevědí? Proč tedy neberou anonymní hovory,
> když někdo stanovil, že to je právě pro tyto účely? Třeba mají zkušenost,
> že anonymně pak volají marketingové společnosti a otravují.
>

Ano, to chápu.  Lidi maj s telemarketingem špatný zkušenosti. Nikdo
nestanovil k čemu ta služba skrytého čísla je. Jde o to, že někdo chápe
smysl, proč to někdo další použije. Že to není jen o všivárnách .  A
Telemarketing našel jinou cestu, mění celé skupiny numer.
Já opravdu nevidím žádný rozdíl v tom, jestli mi volá neznámé číslo (
rozuměj číslo, které se sice zobrazí ale nevím o koho jde ) nebo skryté
číslo. A dokonce jsou tací, co nezvedají ani čísla, která nemají v seznamu.
Klidně, já proti tomu nic nemám, jejich volba. Stejně tak mohou telefon
vypnout, nebo zahodit.


> Nebo prostě nechtějí mluvit s někým, kdo se schovává.
>

Ale neschovává!!!  Už jsem to psal, když mám CLIR, neznamená to, že se
schovávám! Já když někomu zavolám ( a on to zvedne) a jsem tajnej, ihned se
představím. A oni ví o koho jde a co chci.  A hovor vždycky pokračuje
naprosto bez problému.  To že někdo volá "utajenej" samozřejmě může vzbudit
nedůvěru, ale já jasně uvedl příklad, kdy v tom mení žádná všivárna.   Jen
nechci, aby se strhla lavina, až se někde něco přetrhne. A je fakt, že
mnoho lidí to pochopilo a neházejí všechny tajný do jednoho pytle.

>
>
> Když tedy lidé neberou anonymní hovory, musíš to přece vyřešit jinak.
> Nejsou jen dvě možnosti – CLIR a nechat se obtěžovat. Vyřeš návratové číslo
> někam jinam.
>

Ale to je vyřešené. Ale pokud zákazník bude mít číslo na technika, nebude
volat helplajnu. To je jisté..vyzkoušené. Kolega vloni právě kvůli tomu
vyměnil číslo.


> Já jsem anonymní hovor neměl už ani nepamatuju.
>

Já cca před 14 dny. Byl to kamarád pendlař , co jezdí každý den do SRN.
Píchnul a v autě měl jen nějakou žvejkačku ve spreji, která nefungovala.
Volal odněkud z Německa ( před hranicemi )  a identifikace prostě
neprošla. I to se stává, bohužel.
Kdybych to nezvednul, tak určitě sehnal někoho jinýho, kdo by mu přijel
naproti s rezervou. Ale mě to potěšilo, že jsem se mu mohl revanžovat za ty
léta, co mi vozí balíky ze SRN. Jinak mě taky skrytá čísla nevolají. A
když, normálně to zvednu.
Jestli to je na položení, nebo ne vyplyne z obsahu toho hovoru, ne z jeho
identifikace nebo neidentifikace.  To je to co se tu snažím vysvětlit.


> Firmy samy zjistily, že to není cesta, že jim to nikdo nebere.
>

Nesouhlasím, mě už to spousty lidí a firem bere, jen jsem si je musel
"vychovat" Stačilo to jen vysvětlit... Pravda, někteří sice odolávají, ale
to je jejich volba.


> Volat se dá z VoIP, CLIP se dá měnit u operátora. Třeba manželka má VoIP
> linku a CLIP má na mobil. Takže když volá z toho čísla, vypadá to, jako by
> volala z mobilu. Tím pádem jí na to VoIP číslo nikdo nevolá, volají ji na
> mobil. Prostě když jde o byznys, dá se to určitě vyřešit nějak rozumně.
> Není potřeba volat anonymně.
>


> Koneckonců ty s tím máš největší problém a sám to vidíš.
>

Jedinej, kdo má problém, je ten zákazník, který to moje skryté číslo
nezvedne. Prodlouží se tím celý proces komunikace a dodávky, upgradu
atd...nutné další  - emaily, obchodníci atd...
  Já problém nemám žádný. Naopak, zavolám, nezvedá, končím :-)  Pak přide
za pár dnů  zpráva , že jsem se neozval - tak píšu z5, že jsem volal, ale
nikdo to nezvedal.
A pak otázka, jestli jsem neměl skryté číslo - povídám ano,  - nojo to já
neberu. Já na to že to beru, že to nebere.  No a že tedy příště už to vezme.
 A když opravdu nutně potřebuju takovýho zákazníka volat ( jedu kolem a
chci ušetřit pozdější plánovanou návštěvu ) , používám tu VoIP naportovaný
v mobilu :-)
Z mého pohledu je to to samé, jako skryté číslo. To, že někdo jiný vidí
mezi neznámým číslem a skrytým číslem rozdíl je opravdu jen jeho problém.


>
>

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez
virů. www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20181215/b780a865/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list