Re: OT - víkendová telefonní perlička

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Sobota Prosinec 15 13:46:36 CET 2018

Ja na taketo debaty v konfere nezvyknem prispievat, ale chcel som
napisat o ne-zdvihani skrytych cisiel. Pripadne cisiel, ktore vyzeraju
podozrivo. Ale Petr to zhrnul v style, ktorym som chcel reagovat ja,
takze dakujem, myslim si to iste. Z policie mi volali a volal som
naspat. Dovolal som sa na ustrednu, takze to maju zabezpecene, aby
priamo zamestnancov neobtazovali spatne telefonaty. Toto je podla mna
riesenie a nie skryte cisla. Moje skusenosti su take, ze skryte cislo
pouziva niekto, kto nechce byt identifikovany a nie niekto, kto nechce
aby som mu volal po pracovnj dobe... Takze tiez mam na telefone
aplikaciu, ktora tieto cisla rovno sklada. Raz sa mi stalo, ze zavolal
niekto a povedal, ze skusal najprv s CLIR ale ze som ho zlozil, tak sa
uvedomil a zavolal aj s cislom. Ale ked pozriem historiu, tak vidim take
zoznamy skrytych cisiel, pripadne cisiel, ktore su na zoznamoch znamych
spamerov. Cinania co chcu aby som nakupoval akcie za desiatky tisic $,
"moja rodina" v Alzirsku, ...

Jaro