Re: OT - víkendová telefonní perlička

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 15 11:07:56 CET 2018

Ahoj Pavle!
Já to mám podobné ale i z mobilu...
mám číslo 72410000x   a když dojde na podobnou konzultaci, "proč to
nezvedáte?"  tak se zase dozvím, že to prý vypadá, jako že volají z
nějakého telemarketingu atd....
Když jsem ženě vyměnil telefon, nějakým nedopatřením při kopírování
seznamu  se moje číslo ztratilo ( nebo bylo stejné uloženo pod různým
jménem už nevím  ) a při volání se zobrazovalo jen ono  číslo.
A ženě jsem se také nějakou dobu nedovolal.  Tak jí to jednou večer povídám
a ona na to, že jo, že jí furt volá nějaké číslo s nulama , tak že to
ignoruje :-(

 Co se týče čísla pevné, na druhé straně je občas nějaký zákazník v údivu,
když mu volám z mobilu ( ale z VoIP čísla via mobilní data ).    Třeba že
už jsem na cestě a trčím v koloně . Jeden bystrý zákazník ihned prohlásil,
že
vidí, že volám z pevné, takže asi ještě nebudu na cestě a už vůbec ne v
koloně.. :-)
Důvod, proč to dělám je, že nechci aby zákoši měli moje číslo a otravovali
v neděli večer - od toho mají jiné postupy. No a to VoIP numero které si
většinou poznačí a v případě problému volají skáče do schránky s hláškou
volejte servisdesk atd...
Když náhodou  na mobilu idetifikaci zakážu ( CLIR ) , zpravidla se
nedovolám vůbec nikam  :-(.   ( nikdo to nezvedne )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>