vyhruzne maily

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Prosinec 14 10:11:45 CET 2018

Nejlepsi pozadavek na heslo ma(mel) hobbyking.com.
Po zadani hesla obsahujiciho znaky jako &, %$ apod ktere system prijal jsem
se nemohl prihlasit. Odpoved z jejich kontaktniho centra me ovsem dostala -
We do not support such strange characters in the password. Only letter and
numbers could be used.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindroush <jindroush na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 12. 2018 10:08:59
Předmět: Re: vyhruzne maily
"Ja uz jsem na vsechna hesla rezignoval. Pamatuju si jedno do password
manageru a je vymalovano ;-)

Mam tam odhadem 140 ruznych uctu. A kazdy z nich ma jine pozadavky na
username a password, takze nelze resit ani nejakym "generovanym" heslem,
ktere by melo vyhovovat vsem strankam.

J.

On 14.12.2018 9:54, Zuffa Jan wrote:
> Iste obdobie som pravidelne chodil do banky na "reset hesla"
> Vzdy ked som si ho zmenil na zarucene take, ktore si urcite budem pamat
> doslo za par tyzdnov az mesiacov k "vymazu" a nasledovala navsteva banky
>
> j.

si heslo u jednoho zip souboru. udelal jsem to samozrejme, aby to bylo pro
me jednoduche. no a po 3 tydnech jsem to uz zpatky nedal, ackoliv jsem si
byl jisty co jsem delal :-).

je, že vyhrožuje fotkami z kamery, kterou na PC ani nemám. Žádnou kontrolu
nad PC taky nemají.
zastrašit a vylákat bitcoiny. Někdo tam zkoumal jejich účet a zjistil, že
někteří jim i zaplatili...

že se mi vloupali do počítače a že mi zablokují mail a že mají fotky z mé
kamery a všechno možné, hlavně jim mám poslat nějaké bitcoiny nebo eura.

postupně doiteroval k tomu, že znají data z sosky. Nemáte někdo podobné
zkušenosti? Myslíte, že sos někde přišlo o databázi zákazníků?

> --
> AJT SERVIS s.r.o.
>
> Oparno 65
> Velemín