vyhruzne maily

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 14 09:24:09 CET 2018

Takové maily mi chodí na adresu registrovanou zde v HW. Vtipné na tom je, že vyhrožuje fotkami z kamery, kterou na PC ani nemám. Žádnou kontrolu nad PC taky nemají.
Nedávno o tomto mailu mluvili i ve zprávách. Nemají nic. Je to jen pokus zastrašit a vylákat bitcoiny. Někdo tam zkoumal jejich účet a zjistil, že někteří jim i zaplatili...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, December 14, 2018 9:18 AM
To: HW-news
Subject: vyhruzne maily

Ahoj,

taková drobná otázka - chodí mi občas v rámci spamu maily, které tvrdí, že se mi vloupali do počítače a že mi zablokují mail a že mají fotky z mé kamery a všechno možné, hlavně jim mám poslat nějaké bitcoiny nebo eura.

Občas mne překvapilo, kolik znají mých osobních údajů a tak jsem postupně doiteroval k tomu, že znají data z sosky. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Myslíte, že sos někde přišlo o databázi zákazníků?