pripojeni 3.5" LCD k Raspberry mimo system

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pátek Prosinec 14 09:09:32 CET 2018

Ondra hwnews <caha010 na gmail.com> [2018-12-13 23:09:42]:

> Nezahledl jste nekdo, nebo nemate vyreseno pripojeni LCD k raspberry, na
> kterym by se dalo zobrazovat neco jineho, nez je na plose raspbianu? Ty LCD
> pripojitelny pomoci SPI se prodavaji vsude. Ale ze by se na ne pokusil nekdo
> psat, nebo kreslit mimo system jsem nenasel.

Ja teda RPi nepouzivam, ale kdysi jsem si hral s 1.8" ST7735 LCD, ktery byl
pripojeny pres SPI a v Linuxu to pak bylo dostupne jako standardni framebuffer
rozhrani, takze pak uz je jedno co na tom budu zobrazovat a pouzivat, moznosti
je hodne. Z toho st7735fb projektu pak vznikl dnesni fbtft[1].

1. https://github.com/notro/fbtft/wiki

-- ynezz