I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Pátek Prosinec 14 00:23:26 CET 2018

Ano, to odpovídá, c:\Users\jméno\AppData\Local\Temp je defautní nastavení proměnné
TEMP v prostředí Windows. Jak z příkazového řádku, tak z File Manageru by se tam
mělo dát dostat zadáním %TEMP% (ve File Manageru napsáním nahoře místo cesty, v
příkazovém řádku "cd %TEMP%").

A když už jsme u toho, tak defaultní lokace sketchů (tojsoualeošklivýslova) je v
adresáři "My Documents" (to je c:\Users\jméno\Documents) a tam podadresář Arduino.
Každý sketch tam má svůj adresář, který se povinně jmenuje stejně jako ten sketch,
jinak ho Arduino nechce. Kromě toho tam jsou v podsdresáři libraries uložené
knihovny stažené dodatečně přes Library Manager nebo ručně přes.zip.

D.O.