I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Čtvrtek Prosinec 13 14:19:30 CET 2018

On 13 Dec 2018 at 13:13, Jan Waclawek wrote:
> Super, dakujem. Je dobre vediet, ze okrem tej "najuplnejsej dokumentacie"
> (t.j. zdrojakov) je este k dispozicii aj plan B, t.j. clovek, z ktoreho
> prislusna informacia na poziadanie vypadne... ;-)
>
> No ja som toto nechcel vediel,
Ale jo, myslím, že chtěl, i když si to třeba nechcete přiznat ;-)

> len som chcel postupovat ako postupujem
> bezne ked hladam problem; ten .map sa mi v tomto pripade zda ako vhodny
> prvy krok. Takze, ak Vas mozem poprosit, nejaky jednoduchy navod pre pana
> kolegu Jirku MWW, ako zistit, ako sa mu naalokovala zmienena premenna
> resp. ta section .noinit.

To nevím úplně přesně, protože s ST nedělám. Ale pokusím se aspoň pomoct najít
podklady:

.map by měl být, pokud je instalace Arduina na Windows a "běžná defaultní", v
adresáři %TEMP% a tam v podadresáři arduino_build_nějakéčíslo (najít podle času
nejčerstvější takový adresář).
Na linuxu bych to čekal někde jako /tmp/ a jestli to je nějaká "customizovaná"
instalace, tak pak to bude napsané v preferences.txt jako build.path=něco.

Kdyby tam nebyl .map (pro AVR se defaultně negeneruje, ale pro STM třeba jo,
nevím), tak by tam měl být .elf.

Dál by se mohly hodit skutečně překládané zdrojáky, ty jsou v podadresáři sketch a
možná by něco mohly říct i soubory build.options.json a includes.cache

Případně, kdyby byly potřeba pro takhle distribuované ladění další data, tak by se
dalo z elfu něco nechat vypsat/vygenerovat přímo na stroji u Jirky MWW, kde se to
překládalo, ale to by musel poradit někdo povolanější. Do Arduina se pro STM
doinstaloval celý toolchain, takže tam na to nástroj typu objdump jistě bude (a měl
by být "běžný"), akorát jak konkrétně to je pro ST a co bude potřeba za parametry
při volání, to já nevím.

D.O.