I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Čtvrtek Prosinec 13 06:08:23 CET 2018

No ja to myslel hlavne s ohledem na interni bootloader, mozna existuje
nejaka specifikace jake oblasti RAM pouziva, pak OK, zatim jsem ale nic
takoveho nepotkal, takze pokud to vyrobce nespecifikuje, muze to byt v
kazde revizi MCU jinak.
Take jsem v DS ani RM nenasel informaci, ktera by zarucovala zachovani
obsahu RAM po RESETu, dalsi vec jsou ruzne budouci verze knihoven a API,
ktere se muzou chovat ruzne, takze bych s tim proste obecne nepocital.
Nebo zase muze dojit k vysledku: me to funguje. Zvlast, kdyz se to
prostredi pouziva typicky jako black box.