3D tisk - krabicka z ABS

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Prosinec 12 21:36:59 CET 2018

Používám Cura od Ultimakeru, je zadarmo a je dobrá. Přikládám projekt,
snad je v něm všechno nastavení.
Dá se experimentovat s nastavením INFILL.

Testovací stěna byla bohužel krátká (musím šetřit materiál na tisk pro
zákazníka).

Oja