OT: waze navigace nechce na dalnici ?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Prosinec 12 17:02:16 CET 2018

Jestli se nepletu, musite si pridat ceskou dalnicni znamku, je to nejaka
novinka kterou dnes/vcera zapli, aby se dalo navigovat i ve statech, kde
znamku nemate. Vice info pisou na jejich (ceskem) facebooku.

Myslim, ze jsem tam nekde zaznamenal, ze se to ptalo zda-li ji mate,
mozna jste to prehledl nebo se to ani neukazalo.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz