3D tisk - krabicka z ABS

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Prosinec 12 16:34:03 CET 2018

Preto som skusil jeden kotuc objednat v TME od polskeho low-cost
vyrobcu, tu je ich farebny vyber:

https://www.tme.eu/sk/katalog/3d-tlaciarne-a-prislusenstvo/139f6ce4917aeb15d474c4eee2f79d9d.html

Kedysi som skusil ich PLA a to bolo zufale. Tak som si povedal, ze
zistim, ci sa po par rokoch zlepsili (aspon v dodrziavani farby,
oranzove PLA bola totiz miestami az hnede a priemer 1.75 mal taku
toleranciu, ze sa zasekaval a von isiel iba kombinackami). Tymto ASA ma
potesili, ale ze by som bol ich fanusikom do buducnosti, to sa asi
nestane :) Radsej si pockam kym Petr rozsiri ponuku ASA o dalsie farby,
teraz ked viem, ze je to dobry material.

Jaro