OT Posta

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 12 16:05:39 CET 2018

Před několika dny byl (tuším na COOL) pořad, kde si moderátor chtěl vyzkoušet práci na různých pozicích při doručování balíku. Dost mne překvapilo, jak chaotické bylo třídění balíků podle kraje nebo okresu doručení. Byl tam obrovský podíl manuální práce, prakticky žádná automatizace. Balíky (i docela objemné nebo těžké) tam lidi přenášejí přes celou velkou halu.

V době různých QR a čárových kódů bych tedy čekal efektivnější systém třídění.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, December 12, 2018 3:53 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Posta

Já tam byl včera a předevčírem taky, ale odsýpalo to.
Ale nedá mi to - proč poštu používáte nebo proč tam nejdete dělat a nezměníte to? Vy jste popsal jednu věc co by vyhovovala zrovna Vám, ale oni dělají tisíc věcí jiných.
Jako taky mě štvou, schválně "potápí" běžné balíky (třeba balík cca 8kg nelze poslat s dodejkou a cenou..., to jsem byl včera překvapený) a nutí mi ty balíky do ruky a kdoví kam. Ale někdy se mi zdá to nadávání zbytečné a obzvláště teď před vánoci. Já se na té poště bavím pozorováním lidí...

Martin Hanek